YouTube
4Tech Promovare Media

4Tech - YouTube Marketing
YouTube Marketing Bucuresti
Unul dintre obiectivele marketingului YouTube ar trebui să fie de a trimite utilizatorii către alte canale sociale, sau catre site-ul dvs. 4Tech YouTube Marketing implică optimizarea canalului companiei, produselor, serviciilor, a listelor de redare, a metadatelor, a descrierii și a videoclipurilor în sine. Vom optimiza canalul și videoclipurile dvs. YouTube pentru a obține rezultate de top în motorul de căutare YouTube pentru cuvintele cheie dorite.
De ce YouTube Marketing?
- Partener Google si ajutor pentru (SEO): Google, care deține YouTube, deține aproximativ 70% din piața motoarelor de căutare. Când folosiți Google pentru a căuta, aveți și opțiunea de a vizualiza „imagini”, „hărți”, „videoclipuri” etc. Ați observat vreodată cum fiecare videoclip prin Google vă aduce pe YouTube? Este un mediu puternic pentru a vă prezenta produsele și a obține clienți potențiali valoroși, care se află deja în publicul dvs. țintă. Împreună cu canalul dvs. YouTube, puteți descrie fiecare videoclip în mod individual cu etichete pentru a le optimiza și a atrage tipul de spectatori pe care îl doriți de fapt. Etichetarea videoclipurilor dvs. în scopuri SEO vă va oferi avantajul că vă găsiți într-o căutare generală. Fiecare pagină SERP oferă rezultate pentru videoclipuri, precum și articole obișnuite. La fel ca articolele de pe blog, doriți ca cuvântul dvs. cheie să apară în titlul videoclipului dvs., astfel încât motoarele de căutare să îl poată indexa cu ușurință și publicul țintă să îl poată găsi.
- Ajungeți in atenția unui public uriaș: YouTube este extrem de popular în acest moment și a crescut dramatic în ultimii ani. YouTube este un motor de căutare la fel ca Google și este folosit de spectatori pentru a găsi tutoriale utile, videoclipuri explicative și recenzii despre produse. Creând videoclipuri utile pe YouTube pentru promovarea întreprinderilor mici, veți avea acces la un public mult mai larg.
- Acces la rapoarte de marketing: Pentru fiecare videoclip pe care îl încărcați, YouTube oferă date analitice gratuite prin intermediul funcției Insight, unde puteți vedea statistici despre vizionări, date demografice, comunitate și abonați. Cel mai important, există date despre descoperiri care vă arată cum oamenii vă găsesc videoclipurile, inclusiv linkurile pe care le-au urmat pentru a ajunge acolo. În plus, puteți vedea câte vizualizări obțineți prin pagina playerului YouTube, playerelor încorporate și dispozitivelor mobile. La fel ca Google Analytics, YouTube Insights vă oferă informații utile cu privire la performanța videoclipurilor dvs. și la ceea ce ați putea modifica pentru a le face și mai mult succes. Veți ști dacă campaniile dvs. de marketing video funcționează bine și în ce domenii ar trebui să investiți mai mult.
- Feedback: Aveți opțiunea de a permite spectatorilor să urmărească, să comenteze și să partajeze pe fiecare videoclip. Acest lucru oferă micii dvs. companii o oportunitate unică de a coresponda cu potențialii clienți direct pe canalul dvs. De multe ori, spectatorii lasă întrebări sau comentarii despre sugestiile pe care le au. Puteți folosi acest feedback pentru a vă oferi idei despre alte subiecte video pe care le puteți crea pentru a satisface nevoile clientiilor.
- YouTube este gratuit: Spre deosebire de reclame la televiziune sau spoturi radio, YouTube și, în cea mai mare parte, rețelele sociale, este gratuit. Pentru a deveni o entitate vizibilă pe web este nevoie de timp și efort, nu de bani și conexiuni ca în mass-media tradițională. Acest mediu poate fi valorificat, astfel încât o pornire mică are același potențial de a deveni viral ca un brand mai recunoscut și acest lucru se poate întâmpla foarte repede cu videoclipurile. Se știe deja ca videoclipurile și imaginile sunt unele dintre cele mai preferate conținuturi de pe internet.
- Excelent pentru afaceri mici sau la început (Start-up): Folosirea YouTube pentru întreprinderi mici mărește publicul țintă și abilitățile de marketing fără costuri reale pentru dvs. YouTube este cel mai vizionat site pentru videoclipuri, iar canalul tău YouTube este ca și cum ai avea un al doilea site web fără costuri de găzduire și întreținere. Întreprinderile mici pot folosi YouTube pentru a-și promova produsele și serviciile pentru a obține clienți potențiali mai valoroși. Un videoclip pe YouTube este o recomandare excelentă și sună înapoi la site-ul dvs. de acasă. Videoclipul dvs. poate fi văzut de mulți oameni, optimizat și partajat prin diferite instrumente de socializare, cum ar fi Facebook și Twitter. Deoarece fiecare videoclip va avea cuvinte cheie sau etichete specifice asociate acestuia, acesta va fi găsit de cei care vă caută și produsele dvs. prin intermediul motoarelor de căutare populare.
MEDIA
SOCIAL MARKETING
4Tech Promovare Online
SEO