4Tech - Promovare YouTube
Promovare YouTube Bucuresti
YouTube este un serviciu de găzduire video online care permite oamenilor să-și partajeze videoclipurile. Compania dvs. ar putea folosi YouTube pentru a lansa sau promova produse, pentru a exprima „personalitatea” mărcii dvs., pentru a monitoriza feedback-ul, pentru a oferi servicii pentru clienți și pentru a vă ajuta clienții să răspândească vestea despre afacerea dvs.
4Tech (YouTube) - De ce noi?
4Tech Digital Marketing a fost înființa special pentru promovarea afacerilor in cadrul digital. In ultimi ani ne-am concentrat atenția pe SEO si implicit pe partea de promovare prin video pe platforme ca YouTube. Avem experiența in realizare filme explicative sau de animație si optimizare pentru căutări si promoții YouTube.


YouTube marketing pe scurt…
- Scriem conținut util si creativ: Când cream conținut pentru YouTube, luam în considerare motivul pentru care oamenii interacționează cu conținutul video mai mult decât orice alt tip de conținut. Acest lucru se datorează faptului că video consideră că este mai personal și mai atrăgător decât blogurile, hârtia albă și cărțile electronice și caută valoarea de divertisment a videoclipului asociat cu utilitatea formatelor convenționale. Deci, ce înseamnă acest lucru pentru creatorii de videoclipuri? Primul lucru de care se tine cont este că trebuie să păstram conținutul interesant. În timp ce oamenii ar prefera să vizioneze un tutorial video, dacă creați un videoclip neatrăgător cu cineva care se ocupă de modul de utilizare a unui produs, clientul va abandona probabil videoclipul și, în unele cazuri, produsul.
- Cercetare pieței si a competitorilor: Acesta este, desigur, primul pas către orice strategie de marketing de conținut. La fel cum nu ați scrie un blog înainte de a ști despre ce vrea publicul dvs. să citească sau despre cum funcționează scrierea blogului, scufundarea capului în conținut video fără informații nu este cea mai inteligentă idee. Analizam concurenții dvs., ce fel de conținut video produc? Cât de reușit are conținutul lor video? Există lacune în conținutul pe care îl produc? Uitați-vă la ceea ce există deja și la ce are sau nu succes înainte de a începe să vă construiți propriul conținut.
- Va conectam înapoi la site-ul dvs. web: Deși acest lucru poate părea simplist, este de fapt unul dintre cele mai bune moduri de a atrage trafic pe site-ul dvs. Acest lucru se poate face în două moduri – se adăuga o adnotare în cadrul videoclipului dvs., care va duce utilizatorii la site-ul dvs. după ce fac clic pe acesta, sau se adăuga un link în caseta de descriere de sub videoclip.
- Direcționare vizitatori in spre obiectivul țintit: Deși inserarea CTA-urilor cu butoane tradiționale nu este o opțiune în marketingul YouTube, trebuie totuși să creați îndemnuri pentru utilizatori. Ce le cereți să facă la sfârșitul fiecărui videoclip? Ei bine, răspunsul ar trebui să depindă de ce etapă a pâlniei este orientată videoclipul. Dacă este un videoclip introductiv, cereți-le să aprecieze și să se aboneze la pagina dvs. pentru mai mult conținut. Dacă este un videoclip demonstrativ, cereți-i să acceseze site-ul dvs. pentru mai multe informații. Crearea îndemnurilor în videoclipurile dvs. vă va ghida în mod activ spectatorii prin canalul de vânzări și vă va ajuta să vedeți rezultatele mai rapid.

WordPress WooCommerce
Doriți un site de comerț electronic WordPress – Woocommerce. WordPress are acum un deceniu și este încă campionul în vigoare pentru gestionarea site-urilor cu o mulțime de conținut. Dacă intenționați să urmăriți o strategie de marketing SEO sau de conținut pentru afacerea dvs., WordPress este singura alegere legitimă pentru site-ul dvs.