4Tech Promovare Google

4Tech - Planificare Cuvinte Cheie
Planificare Keywords Bucuresti
Planificarea cuvintelor cheie este primul si cel mai important pas in procesul de dezvoltare a site-ului web si marketing digital pentru promovarea afacerii dvs. in mediile online. Echipa 4Tech Digital va lua in considerare cuvintele cheie planificate din prima faza de dezvoltare si va construi întregul proiect web țintind obiectivelor de marketing dorite.
Greșeli de evitat:
- 4Tech oferă o abordare holistica si personalizata afacerii dumneavoastră pentru planificare cuvintelor cheie cu efect direct in campaniile de promovare Google (AdWords) si in optimizarea site-ului web pentru motoarele de căutare (SEO). De la înțelegerea afacerii si pieței ținta pana la analiza concurentei si optimizările tehnice de codare SEO a paginilor web, sunt multe aspecte pe care le luam in considerare când construim strategia de promovare pentru a atinge obiectivele de marketing. In prima instanța va aducem la cunoștința mai jos câteva greșeli comune pe care puteți sa le evitați inițial.
- Ignorarea diferențelor dintre singular si plural: Deși ați putea crede că rezultatele Google sunt exact aceleași atât pentru forma singulară, cât și pentru cea plurală a unui cuvânt cheie, în mod surprinzător nu. Încercați să testați singur acest lucru. Cel mai probabil veți vedea rezultate similare, dar ușor diferite, pentru orice cuvânt cheie pe care îl căutați.
- Neidentificarea obiectivelor de marketing: Pentru unele cuvinte cheie, ar putea fi destul de rezonabil să accesați prima pagină, dar aproape imposibil să învingeți primele trei rezultate. Acesta este motivul pentru care este atât de important să stabiliți clar care sunt obiectivele dvs. SEO pentru fiecare cuvânt cheie și apoi să evaluați dificultatea de a atinge aceste obiective specifice.
- Omiterea planificatorul de cuvinte cheie Google: Primul instrument de planificare a cuvintelor cheie pe care probabil veți începe să îl utilizați este Planificatorul de cuvinte cheie Google. La urma urmei, acesta este propriul planificator Google, deci ați avea dreptate să credeți că este una dintre cele mai populare și fiabile opțiuni disponibile.
- Nu va bazați exclusiv pe autorizarea paginii și pe linkuri: Mulți oameni folosesc instrumente online pentru a evalua dificultatea cuvintelor cheie uzitându-se la autoritățile paginii (PA) ale concurenței. Aceasta poate fi destul de înșelător datorita faptului că unele cuvinte cheie sunt mai greu de creat legături decât altele.
- Subestimarea cuvintelor cheie cu coadă lungă ’’Long Tail Keywords’’: Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt fraze de căutare mai specifice, care obțin de obicei mai puțin trafic, dar vor avea o rată de conversie mai mare. Este ușor să subestimezi cuvintele cheie cu coadă lungă, datorită volumelor lor mai mici de căutare. Cu toate acestea, spre deosebire de ceea ce mulți ar putea crede, cuvintele cheie cu coadă lungă reprezintă de fapt mai mult de 50% din totalul căutărilor. Pe de altă parte, pentru cuvinte cheie cu coadă lungă, care au un volum mai redus, numai prin faptul că veți obține rezultatul de top, veți obține suficienți vizitatori pentru ca efortul SEO să merite.
SOCIAL
4Tech Promovare Media

SOCIAL MEDIA
Vă vom configura Facebook, Instagram si YouTube cu o optimizare elaborată a cuvintelor cheie, care vizează cele mai bune rezultate ale căutării afacerii dumneavoastră. In același timp vom putea desfășura campanii complete de marketing pe platformele de Social Media.
MEDIA