
4Tech (SEO) pentru rezultate de top
- Un site web securizat și accesibil;
- Viteza paginii on PC & Mobile (Android + iOS + iPAD);
- Experiență utilizator (RankBrain);
- SEO tehnic implementat încă din stagiul de dezvoltare web;
- Prietenie mobilă (Android + iOS + iPAD);
- Conținut optimizat pentru motoarele de cautare;
- Plasare link-uri interne si externe;
- Semnale sociale prin conectare la Social Media.
4Tech (SEO) - De ce noi?
4Tech Digital Marketing a fost înființa special pentru promovarea afacerilor in cadrul digital. In ultimi ani ne-am concentrat atenția pe SEO si am acumulat expertiza necesara pentru a va plasa afacerea in topul rezultatelor pentru motoarele de căutare Google, cu rezultate reale.



(SEO) Pe scurt…
- Un site web securizat și accesibil: În mod surprinzător, primul dintre factorii de clasare SEO are legătură cu a avea un tip corect de adresă URL. Mai exact, aceasta este o adresă URL pe care roboții Google pot ajunge cu ușurință și o pot accesa cu crawlere.
- Viteza paginii on PC & Mobile (Android + iOS + iPAD): Viteza paginii a fost citată ca fiind unul dintre factorii principali de clasare SEO de ani de zile. Google dorește să îmbunătățească experiența web a utilizatorilor, iar paginile web cu încărcare rapidă vor face acest lucru.
- Experiență utilizator (RankBrain): De ceva timp, Google folosește inteligența artificială pentru a clasifica mai bine paginile web. Se numește acel semnal RankBrain. Aceasta include alte semnale care afectează clasarea motorului dvs. de căutare. Acestea includ: Rata de clic, rata de respingere, durata de ședere.
- SEO tehnic implementat încă din stagiul de dezvoltare web: Corectarea codului este un aspect al optimizării conținutului pentru o clasare mai bună a motorului de căutare. Acest lucru poate fi intimidant, mai ales dacă sunteți mai mult un talentat in cuvinte și mai puțin un „tehnician”.
- Prietenie mobilă (Android + iOS + iPAD): Compatibilitatea cu dispozitivele mobile este un alt factor major de clasare SEO. Mai mulți oameni folosesc dispozitive mobile decât desktop-uri pentru a accesa webul și acesta este unul dintre motivele pentru care au fost modificate modul în care Google clasează rezultatele căutării.
- Conținut optimizat pentru motoarele de căutare: Conținutul este unul dintre cei mai importanți factori de clasare a căutării Google. Algoritmul de căutare Google se bazează pe cuvinte cheie.
- Plasare link-uri interne si externe: După cum am spus la început, web-ul este construit pe linkuri. Deci, în mod firesc, legăturile sunt un semnal crucial de clasare SEO. Există trei tipuri de linkuri de gândit: Legături de intrare, Link-uri de ieșire, Legături interne.
- Semnale sociale prin conectare la Social Media: Când oamenii vă împărtășesc conținutul pe rețelele de socializare, acesta este un alt semn că este valoros. Studiul SEO cognitiv a găsit o legătură definitivă între acțiunile sociale și clasamentul motorului de căutare.

E-Commerce - WooCommerce
Doriți un site de comerț electronic WordPress – Woocommerce. WordPress are acum un deceniu și este încă campionul în vigoare pentru gestionarea site-urilor cu o mulțime de conținut. Dacă intenționați să urmăriți o strategie de marketing SEO sau de conținut pentru afacerea dvs., WordPress este singura alegere legitimă pentru site-ul dvs.