4Tech Promovare Google

4Tech - Local SEO
Optimizare Local SEO
4Tech se concentrează pe tacticile locale de optimizare a motorului de căutare care vă permit să ajungeți la clienți pentru produsul sau serviciile dvs. Agenția noastră de Digital Marketing a implementat multe tehnici locale de optimizare a motorului de căutare care funcționează cu adevărat.
De ce local SEO?
- Strategii SEO local: Atunci când sunt implementate corect, strategiile SEO pot ajuta companiile cu o amprentă mică să depășească concurenții mai mari, dar dacă afacerea dvs. are mai multe locații sau servește mai multe zone, o strategie locală solidă de optimizare pentru motoarele de căutare va permite căutătorilor web să vă găsească locațiile independent unul de celălalt și veți pute concura cu companiile din aceste zone.
- Descrieți clar zona unde oferiți serviciile/produsele prin intermediul web: Când aveți produse sau servicii pe site-ul dvs. web care sunt oferite în locații diferite, încercați să optimizați fiecare produs sau serviciu ca pagină independentă a zonei de servicii. Aceasta înseamnă utilizarea acelei regiuni, țări sau nume de oraș și adresa unde puteți fi găsit sau livrați produsele și serviciile dvs. În același timp, atunci când rețelele dvs. sociale sunt conectate la paginile site-ului dvs. web sau la anunțurile Google, trebuie să fiți specific cu privire la zonele vizate și să includeți cât mai multe detalii posibil.
- Oferiți informații suficiente: După ce cunoașteți locația țintă pentru fiecare pagină sau întreg site web, trebuie să furnizați suficient conținut informațional local de optimizare a motorului de căutare Malta pentru a ajuta algoritmii Google să înțeleagă în mod clar unde vă bazați sau unde doriți să vindeți produsul sau serviciile dvs. Trebuie să includeți detalii despre locație, fie despre locul în care faceți afaceri, dacă aveți o locație fizică unde clienții dvs. pot vizita sau, în celălalt caz, despre locația clientului dvs. în care își au sediul și unde vă livrați produsul sau serviciile. 4Tech începe optimizarea motorului de căutare locală, având în vedere fluxul de acțiuni al clientului, analizând cele mai probabile modele pe care vizitatorii site-ului dvs. web le vor urma de la interogarea inițială a motorului de căutare până la vânzarea efectivă.
- Optimizați fiecare pagină: S-ar putea să fiți prea ocupat cu sarcinile zilnice de afaceri, dar dacă doriți ca site-ul dvs. să funcționeze pentru dvs. ca forță de vânzări, ar trebui să acordați o proporție mai mare de timp sau resurse pentru optimizarea in concordanta cu motoarele de căutare local. Fie vindeți într-una sau mai multe locații geografice, este obligatorie optimizarea motorului de căutare a paginilor web în conformitate cu fiecare locație. Trebuie spus că Google clasează fiecare pagină și nu site-ul web în ansamblu, iar acest lucru ar putea duce la o cantitate mare de muncă, dar în același timp oportunitățile de a vinde online în locația dvs. sunt nelimitate. Prin urmare, trebuie să optimizați fiecare pagină în funcție de locația dorită și prin optimizare ne referim la includerea a cât mai multor detalii despre locația geografică, adresa, istoricul și orice alte informații locale conexe, veți găsi utile pentru publicul dvs. și care sunt în conformitate cu profilul afacerii.
- Înregistrați-vă compania cu ’’Google Map’’: Configurați-vă profilul pe ’’Google Map’’ pentru cea mai bună optimizare a motorului de căutare și rezultate Google, trimițând adresa companiei dvs. la Google. După ce primiți codul PIN de la Google, activați pagina și verificați în câteva zile dacă vă vedeți compania pe Google Maps. În plus, trebuie să vă conectați site-ul web la consola de căutări Google pentru a oferi indicii clare care vor permite algoritmilor Google să înțeleagă profilul companiei dvs. de locație și site-ul web aferent. Fie că faceți afaceri într-o singură locație sau mai multe locații, ar trebui să înregistrați fiecare adresă a companiei la modulele de optimizare a motorului de căutare Google în Malta și să conectați fiecare locație la paginile relevante ale site-ului dvs. web. Nu uitați să efectuați optimizarea motorului de căutare Google SEO ’’Google Map’’. În plus, dacă aveți mai multe pagini pentru locații diferite ale aceluiași domeniu, nu ar trebui să se aplice penalizări Google. Prin urmare, depinde doar de dvs. să explorați oportunitățile.
- Înregistrați compania si site-ul web in directoare locale/pagini de citare: Înregistrându-vă site-ul web cu directoare locale/pagină de citare, veți câștiga de două ori. În primul rând, dacă pagina directoare este bine clasificată în regiunea dvs. va face site-ul dvs. web mai vizibil și, în al doilea rând, veți obține „back links’’.
SEO
OPTIMIZARE
SOCIAL
4Tech Promovare Media

SOCIAL MEDIA
Vă vom configura Facebook, Instagram si YouTube cu o optimizare elaborată a cuvintelor cheie, care vizează cele mai bune rezultate ale căutării afacerii dumneavoastră. In același timp vom putea desfășura campanii complete de marketing pe platformele de Social Media.
MEDIA