Standard
Conținut Web Personalizat90
45
-
300 Cuvinte
-
Conținut Meta
-
Optimizare SEO
-
Linkuri Interne
-
Link-uri Externe
Afla mai multe >>
*Oferta valabila pe perioada limitata. Preturile pot varia in funcție de complexitate.
Oferta 50%
Executive
Conținut Web Personalizat190
95
-
2000 Cuvinte
-
Conținut Meta
-
Optimizare SEO
-
Linkuri Interne
-
Link-uri Externe
Afla mai multe >>
*Oferta valabila pe perioada limitata. Preturile pot varia in funcție de complexitate.
Oferta 50%
Premium
Conținut Web Personalizat290
145
-
5000 Cuvinte
-
Conținut Meta
-
Optimizare SEO
-
Linkuri Interne
-
Link-uri Externe
Afla mai multe >>
*Oferta valabila pe perioada limitata. Preturile pot varia in funcție de complexitate.
Oferta 50%
PROMO
4Tech Promovare Google

Optimizare SEO Off-Page:
Marketing De Conținut Preturi Bucuresti
SEO off-page include activități desfășurate de pe un site web, în efortul de a crește clasamentul motorului de căutare al site-ului. Acțiunile SEO obișnuite în afara paginii includ crearea de back link-uri și creșterea gradului de implicare și partajare pe social media. SEO off-page este tot ceea ce faceți de pe site-ul dvs. pentru ca Google și alte motoare de căutare să vă vadă site-ul web ca fiind de încredere și autoritar.
De ce SEO Off-Page?
- Există peste 200 de factori de clasare care definesc poziția site-ului dvs. în SERP - unii factori importanți de luat în considerare sunt SEO pe pagină și în afara paginii site-ului dvs. web. SEO off-page oferă Google o bună indicație a modului în care lumea vă percepe site-ul web. Un site de top, bine întreținut și util are mai multe șanse să aibă back link-uri, sau puteți spune, referințe (link-uri) de pe alte site-uri web.
- Mai multe domenii va recomanda: Numărul de domenii de referință pe care le are site-ul dvs. web indică pentru Google că tot mai mulți oameni vorbesc despre afacerea dvs. De asemenea, generează mai mult trafic organic pe termen lung. Mai mult, veți obține trafic din diverse surse, adică de pe rețelele sociale, forumuri, site-uri și multe altele.
- Google & Off-Page SEO: Google se străduiește să ofere cele mai bune rezultate pe baza intenției utilizatorului. Rezultatele căutării organice Google sunt în general foarte bune și oferă adesea utilizatorilor ceea ce caută. Având optimizarea completă a SEO-ului dvs. de pe site, faceți mai ușor pentru Google și alte motoare de căutare să vadă valoarea site-ului dvs., ducându-vă astfel la clasamentul din SERP.
- Social Media & Off-Page SEO: În plus, un site de înaltă calitate are mai multe șanse de a menționa regulat pe rețelele sociale, cum ar fi, Facebook sau hashtag-urile Instagram de exemplu. Dacă link-ul site-ului dvs. web este partajat între comunitățile online sau este marcat, acesta va genera mai mult trafic și va crea niște back link-uri profund înrădăcinate, aprobate social. Acesta este un bun exemplu al modului în care SEO în afara site-ului și marketingul pe rețelele sociale se corelează adesea cu altul.
- Bloguri pentru oaspeți: Una dintre cele mai eficiente tehnici SEO off-page este blogging-ul pentru oaspeți, deoarece ajută atât la crearea de linkuri, cât și la consolidarea reputației. Când scrieți o postare de invitat pentru un alt site sau blog, site-ul vă permite adesea să vă conectați la site-ul dvs. în postarea sau în biografia autorului. Acest link adaugă un site la profilul dvs. de back link. Acesta are un avantaj suplimentar al construirii reputației, deoarece numele și marca dvs. sunt prezentate pe un alt site web.
- Postări pe forumuri: A fi activ pe diferite forumuri de discuții online este o modalitate excelentă de a-i determina pe oameni să vă observe marca. Ajutarea oamenilor să găsească soluții la diferite probleme și conectarea discretă la site-ul dvs. ori de câte ori este cazul (fără a fi exagerat) sau lăsarea comentariilor la postările altor persoane cu text de ancorare optimizat în semnătura dvs. este esențială.
- Link-uri ”No-Follow”:: Un tip de legătură fără urmărire înseamnă că roboții sau păianjenii Google nu vor urma astfel de legături. Nu vor transmite niciun link sau valoare către pagina la care este conectat. Întrucât nu se transmite niciun suc de linkuri, linkurile fără urmărire nu vor avea nicio influență asupra clasamentului. Link-uri fără urmărire au fost introduse în încercarea de a opri spamul web.
- Link-uri ”Do-Follow”: Un link de urmat este un tip de link implicit care permite roboților Google sau păianjenilor să transmită suc sau valoare linkului către linkul sau pagina web la care este conectat. De exemplu: Dacă o revistă de modă renumită, să spunem X, adaugă un articol pe site-ul lor web și oferă un link de urmărire către afacerea relevantă, să spunem Y, înseamnă că X îi oferă o parte din propria valoare lui Y. Această valoare ajută Y să obțină un PageRank mai bun și să se claseze mai bine pe SERP. Cel mai bun mod de a utiliza un link de urmat este să adăugați un cuvânt cheie relevant ca text de ancorare. Google observă numărul de linkuri de urmărire pe care le accesați către site-ul dvs. web și din numărul de domenii separate de la care le obțineți. Cu cât este mai mare numărul de linkuri de urmat de la domenii multiple și relevante, cu atât este mai mare valoarea care este transmisă.
SEO
OPTIMIZARE
SOCIAL
4Tech Promovare Media

SOCIAL MEDIA
Vă vom configura Facebook, Instagram si YouTube cu o optimizare elaborată a cuvintelor cheie, care vizează cele mai bune rezultate ale căutării afacerii dumneavoastră. In același timp vom putea desfășura campanii complete de marketing pe platformele de Social Media.
MEDIA