SOCIAL
4Tech Promovare Media

4Tech - Instagram Social Marketing
Instagram Social Marketing Bucuresti
Va vom configura Instagram pentru afaceri împreună cu o optimizare elaborată a cuvintelor cheie, care vizează cele mai bune rezultate ale căutării. Vom integra site-ul dvs. de comerț electronic cu magazinele Instagram pentru a crește vizibilitatea produselor dvs. Vă vom scrie postările pe șabloane grafice captivante cu mesaje semnificative pentru postările dvs. În plus, vom monitoriza, analiza, întreține, programa și sincroniza postările dvs. cu obiectivele dvs. de piață.
De ce Instagram Marketing?
- Marketing vizual: Conținutul vizual este esențial pentru orice strategie dvs. de marketing. Fotografiile sunt conținutul cel mai captivant de pe web, postările vizuale producând o implicare mult mai mare decât postările numai text. Rezultă că Instagram este o platformă excelentă pentru a-ți atrage fanii și a-i face să revină pentru mai multe. Utilizarea Instagram pentru a testa ceea ce rezonează vizual cu publicul dvs. vă va ajuta să vă dezvoltați branding-ul în toate colțurile și puteți încorpora imaginile pe care le utilizați pe Instagram în celelalte canale de marketing.
- Instagram este centrat pe povestiri: Oamenilor le plac poveștile. Creștem cu basme și ne bucurăm mereu, suntem implicați în urmăririle știrilor despre vedete și suntem atrași de oamenii cu un dar natural pentru a povesti evenimente dramatice sau amuzante. Povestirea este pur și simplu o parte a naturii umane. Și din perspectiva afacerii, a spune o poveste interesantă este o modalitate excelentă de a crea o conexiune emoțională cu publicul tău. Partajarea conținutului vizual este cel mai bun mod de a informa publicul despre ce ești și de a construi o relație cu potențiali clienți și ambasadori viitori. O abordare client mai degrabă decât centrată pe produs a fost demult abordarea standard în marketing. Având în vedere acest lucru, este important să evitați un feed Instagram care împinge produsele. În schimb, concentrează-te pe sentimente. Acceptați potențialul pe care Instagram îl oferă pentru a încuraja un răspuns emoțional la marca dvs. și veți vedea un impact pozitiv asupra succesului afacerii dvs. în ansamblu - de la vizibilitate până la vânzări și clienți reîntorși.
- Puteți ajunge la foarte mulți clienți rapid: Instagram oferă companiilor un public potențial uriaș. Atunci când postezi pe Instagram, hashtagurile sunt cel mai bun mod de a-ți scoate conținutul acolo și în fața oamenilor potriviți. Asigurați-vă că folosiți hashtag-uri relevante pe care publicul dvs. țintă le caută de fapt. De asemenea, puteți crea anunțuri direcționate pentru a ajunge la și mai mulți clienți potențiali, dacă doriți să investiți puțin timp și să rezervați un buget.
- Perfect pentru a interacționa cu comunitatea ta: Instagram are, de fapt, cea mai mare rată medie de implicare dintre toate canalele sociale principale, depășind Facebook și Twitter. De fapt, are chiar și o rată de implicare a mărcii mai mare, ceea ce arată că publicul de pe Instagram este mai deschis la conținutul de marcă decât pe alte platforme. Un bun punct de plecare pentru generarea de implicare este urmărirea persoanelor care vorbesc despre marca dvs. sau despre produsele dvs. și comentarea fotografiilor și videoclipurilor lor. De asemenea, puteți începe conversații folosind propriile dvs. hashtag-uri și puteți inspira adepții dvs. să se alăture. Amintiți-vă, implicarea fanilor nu înseamnă doar publicarea de fotografii și videoclipuri ale produselor dvs. de asemenea trebuie să vă conectați cu ele. Poate fi tentant să folosiți roboți pentru a comenta și a aprecia alte postări, astfel încât să vă sporiți propriile aprecieri și urmări, dar există o mulțime de motive pentru a nu automatiza implicarea întrucât angajamentul real este cea mai importantă valoare pe care să ne concentrăm.
- Ajuta cu SEO: Optimizarea motoarelor de căutare se află în centrul oricărei campanii de marketing. Dacă nu vă clasați foarte bine pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP), pur și simplu nu existați și publicul țintă nu vă va găsi. Nimeni din afara Google nu știe cu adevărat ce impact are social media pe SEO, dar există suficiente dovezi care să sugereze că joacă un rol în clasament, așa că nu ar fi înțelept să ignorăm acest unghi dacă sunteți serios cu privire la SERP.
MEDIA
SOCIAL MARKETING
4Tech Promovare Online
SEO