Întrebări frecvente

4Tech Digital Marketing Faqs

Aici am răspuns celor mai populare întrebări ale clienților noștri.

Despre ceea ce ar putea aduce dezvoltatorul site-ului în discuție când se stabilesc parametrii de desfășurare ai proiectului de dezvoltare site web?

  • Principalele obiective ale designului și dezvoltării dvs. web.
  • Rezultatul dorit de la proiectarea, dezvoltarea și marketingul site-ului web.
  • Evaluează regiunile în care ați dori să fie lansat proiectul dvs.
  • Pentru site-urile web multilingve, dezvoltatorul site-ului web va evalua cerințele lingvistice și planificarea.
  • Numărul aproximativ de pagini de proiectare și dezvoltare a site-ului web.
  • Orice cerințe personalizate pentru proiectarea și dezvoltarea site-ului dvs. web.
  • Funcționalitățile speciale ale paginii dvs. de destinație, ale site-ului de afaceri sau de comerț electronic.
  • Strategia dvs. de marketing vizual și modul în care doriți să integrați instrumentele vizuale în proiectarea site-ului web.
  • Conținutul site-ului web (text, videoclipuri, fotografii) planuri de lansare și administrare pe termen lung.
  • Pentru site-urile de comerț electronic, strategia și administrarea de promovare și conversie online a produselor.
  • Cerințele generale de întreținere și administrare specifice după finalizarea proiectului.

Ce ar trebui să iau in considerare atunci când construiesc site-ul web?

  • Asigurați-vă că site-ul dvs. web este rapid și receptiv pe orice dispozitiv. Motoarele de căutare iau în considerare viteza de încărcare a paginii în clasamentul lor.
  • Utilizați butoanele de îndemn pentru a vă îmbunătăți șansele de conversie și a evidenția îndemnul (CTA) pe paginile dvs.
  • Luați în considerare utilizarea site-ului web optimizând designul și dezvoltarea site-ului pentru conversii. De exemplu, puteți aranja călătoria utilizatorului către rezultatul dorit.
  • Proiectați imagini unice, videoclipuri sau alte elemente pentru a crea o interacțiune interactivă și plină de viață cu utilizatorii site-ului dvs. web.
  • Rețineți pentru a găsi un echilibru între un site clasic și modern. Simplitatea site-ului web va crea încrederea utilizatorului. În plus, un design modern vă va oferi clienților dvs. o experiență memorabilă.
  • Scrieți conținut informativ și util pentru a trezi interesul utilizatorului.

Despre ceea ce ar putea aduce reprezentativul de digital marketing în discuție când se stabilesc parametrii de desfășurare ai proiectului de promovare?

  • Evaluează-ți segmentele țintă și strategia globală de marketing digital.
  • Planurile dvs. de a vă promova site-ul în București, România sau de a vă extinde la nivel internațional.
  • Setați-vă obiectivele comerciale de marketing digital, adică conștientizarea mărcii, vizitatorii site-ului web, generați servicii sau vânzări de produse.
  • Stabiliți planul de marketing digital înainte de lansare și dorința de scalare.
  • Viziune și așteptări cu privire la aducerea și convertirea utilizatorilor site-ului dvs. web către atingerea obiectivelor dvs.
  • Proiectarea bugetului de marketing digital pe baza obiectivelor atinse.
  • Alocarea bugetară între strategiile SEO și SEM.
  • Alegerea instrumentelor potrivite pentru a converti noii vizitatori ai web în clienți.
  • Pe de altă parte, consultantul dvs. de marketing digital va răspunde la orice întrebări pe care doriți să le puneți și, în același timp, vă va oferi sfaturi din perspectiva proiectării, dezvoltării și marketingului digital.

  • Scopul nostru este de a ne ajuta partenerii să atingă obiectivele dorite, oferindu-vă cele mai noi tendințe și tehnologii de marketing digital.

Ce ar trebui să iau in considerare atunci când stabilesc strategia se promovare online?

  • Stabiliți-vă nișa și stabiliți un obiectiv și o strategie personalizate pentru segmentul dvs. de piață din București, alta localitate sau international.
  • Alegeți canale de livrare, cum ar fi social media, marketing de conținut, SEO sau SEM.
  • Angajați personal sau profesioniști pentru a vă gestiona campaniile. Prin urmare, conectați-vă la influențatori de social media, scriitori de conținut, și administratori SEO / SEM.
  • Alegeți cu înțelepciune cuvintele cheie și monitorizați constant și țineți-vă la curent cu tendințele și tehnologiile de marketing digital.
  • Continuați să vă construiți canalele de livrare, cum ar fi blogurile, canalele de socializare, rezultatele platformelor de marketing digital online.
  • Configurați sisteme de marketing digital și automatizare a vânzărilor și analizați-vă progresul în legătură cu rezultatul dorit de marketing.