SOCIAL
4Tech Promovare Media

4Tech - Facebook Social Marketing
Facebook Social Marketing Bucuresti
Va vom configura Facebook pentru afaceri împreună cu o optimizare elaborată a cuvintelor cheie, care vizează cele mai bune rezultate in căutări. Vom integra site-ul dvs. de comerț electronic cu magazinele Facebook pentru a crește vizibilitatea produselor dvs. Vă vom scrie postările pe șabloane grafice captivante cu mesaje semnificative pentru postările dvs. În plus, vom monitoriza, analiza, întreține, programa și sincroniza postările dvs. cu obiectivele dvs. de piață.
De ce Facebook Marketing?
- Promovați marca din stadiu incipient: Facebook poate funcționa mult ca PR dacă este gestionat strategic. Obiectivul publicitar pentru conștientizarea mărcii folosește o combinație de valori în timp real, atât cu acoperirea, cât și cu atenția acordată de utilizatori unei campanii, pentru a oferi mărcilor o expunere maximă. Începerea timpurie a acestui lucru este esențială, astfel încât campaniile ulterioare să aibă un public mai mare. Scopul este de a atrage atenția peste tot pentru a ajunge în fața persoanelor cu cea mai mare probabilitate de a fi interesate de marca dvs.
- Cost minim: Dacă intenționați să lansați o afacere online, doriți să construiți acolo unde sunt oamenii. În prezent, Facebook se află pe locul 3 pentru cea mai populată platformă online, cu 1,79 miliarde de utilizatori activi lunar. Publicitatea pe Facebook este relativ mai ieftină decât pe Google. De asemenea, vizionările video pe Facebook sunt mai ieftine decât YouTube.
- Public orientat personalizat: Campaniile de publicitate pe Facebook sunt construite în jurul și pentru anumite segmente de public. Din acest motiv, Instrumentul de audiență personalizat Facebook poate face magie. Acest lucru este perfect pentru toată lumea, de la antreprenori cu doar câteva sute de contacte până la întreprinderi gigant cu sute de mii. Luați de exemplu aceste alegeri din trecut. Donald Trump a câștigat alegerile cu 150 de milioane de dolari publicitate pe Facebook și Instagram în ultimele săptămâni ale campaniei. Echipa lui Trump și-a luat baza de date personalizată (Project Alamo) care conține profiluri de identitate a 220 de milioane de americani. Odată cu expirarea timpului, operațiunea digitală a lui Trump a executat o strategie de ultimă șanț, cu reclame Facebook vizate care descurajează americanii să voteze pentru Hillary Clinton.
- Feedback foarte rapid: Pe vremuri, când întreprinderile doreau să își contacteze baza de clienți pentru a obține feedback cu privire la produse sau servicii, trebuiau să facă lucruri precum sondaje de vot prin poștă directă sau sondaje de apeluri la rece. Din fericire, acele zile s-au încheiat, iar mărcile nu trebuie să caute mai departe decât social media. Facebook face ușor pentru companii să posteze pur și simplu o întrebare despre statutul lor și să se așeze și să urmărească comentariile. Facebook este minunat pentru companiile care doresc să-și facă o impresie rapidă despre imaginea și produsul lor, astfel încât să poată vedea ce funcționează și ce nu.
- Chatbots: Fiecare companie încearcă să utilizeze Facebook Messenger pentru a comunica cu clienții lor dintr-un motiv bun întrucât Facebook are acum un miliard de utilizatori activi lunar. Tot mai multe companii încep să vândă pe Facebook, implicarea utilizatorilor și orele petrecute pe platformă vor continua să crească. Cu mai mulți consumatori care interacționează cu mărcile de pe Facebook, utilizarea chatboturilor va deveni inevitabil o necesitate. Cu chat-urile, veți putea crea mesaje structurate, inclusiv imagini, linkuri și butoane de îndemn.
- Automatizare: Acum puteți programa conținutul de pe Facebook. Crearea și organizarea de conținut sunt componente importante pentru orice strategie de socializare. Pe Facebook, aveți mai multe opțiuni cu privire la tipurile de postări si timpul când le puteți utiliza.
- Interacționați pro activ cu publicul dvs.: La fel ca majoritatea canalelor de socializare, acestea sunt create ca rețele pentru a conversa, a discuta și a partaja conținut. Ca marcă, nu puteți uita ideea de bază a ceea ce face o rețea de socializare. Asta înseamnă că conversația nu ar trebui niciodată pusa la spate. În schimb, încearcă să fii o comunitate pentru publicul tău. Facebook este un loc minunat pentru a purta discuții sau discuții din industrie, indiferent dacă este vorba de un public diferit sau de proprii clienți. Puteți contribui la stimularea implicării Facebook cerând oamenilor să se angajeze pur și simplu. Nu puteți ajunge la toată lumea, dar există modalități de a spori implicarea.
- Ușor de urmărit și analizat rezultatele: Ultimul pas al strategiei dvs. este să urmăriți valorile pe care le-ați identificat anterior în stabilirea obiectivelor și să analizați rezultatele. Aceasta include și determinarea rentabilității investiției. Măsurați rapid afișările de pagină, creșterea fanilor și performanța conținutului dvs. Facebook utilizând rapoarte interactive, intuitive, care pot fi descărcate și partajate cu părțile interesate în câteva secunde.
MEDIA
SOCIAL MARKETING
4Tech Promovare Online
SEO