
De ce email marketing?
- Marketingul prin e-mail este o formă de marketing care poate face clienții din lista dvs. de e-mail conștienți de produse noi, reduceri și alte servicii.
- Crearea unei strategii puternice de marketing prin e-mail vă ajută să ajungeți și să vă conectați cu publicul țintă într-un mod personalizat și să creșteți vânzările la un cost accesibil.
- La fel cum s-au schimbat alte platforme și suporturi media, instrumentele de marketing prin e-mail oferă companiei dvs. capacitatea de a ajunge la clienți mai ușor ca niciodată.
4Tech - Email Marketing
4Tech Digital Marketing a fost înființa special pentru promovarea afacerilor in cadrul digital. In ultimi ani ne-am concentrat atenția pe campanii de Email Marketing si am acumulat expertiza necesara pentru a va plasa afacerea in fata potențialilor clienți.



Despre Email Marketing
- Oamenii interacționează cu e-mailurile: De mult timp, peste 40 de ani, e-mailul a fost o formă de comunicare. Pe măsură ce anii au trecut, e-mailul a devenit rapid una dintre principalele noastre alegeri de comunicare. Cu toții am fost pregătiți să răspundem la un e-mail într-un fel. Indiferent dacă este să răspundeți, să redirecționați, să faceți clic pe altceva încorporat în e-mail, să ștergeți sau să cumpărați ceva sau să vă înscrieți. Avem tendința de a face ceva cu e-mailul. Știind acest lucru, puteți utiliza e-mailul pentru a conduce oamenii către site-ul dvs., pentru a ridica telefonul și a apela sau orice alt îndemn la acțiune.
- Rămâneți în contact cu publicul: E-mailurile au capacitatea de a vă informa clienții. Consumatorii sunt capabili să își verifice e-mailurile atunci când le este convenabil. Le poate da senzația că vă gândiți la ei. Cei care s-au înscris la lista dvs. de e-mail și-au luat deja angajamentul de a primi aceste note. Deci, probabil că se vor bucura de aceste e-mailuri (atâta timp cât le oferiți ceva ce merită citit) și va spori implicarea cu clienții dvs.
- Ajungeți la clienți în timp real: Din ce în ce mai mulți consumatori își folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa nu numai e-mailurile, ci și toate celelalte tipuri de media și informații. Nu numai că, e-mailurile bine concepute produc rate de conversie mai mari pe mobil decât orice alt mediu.
- Permite mesaje direcționate: Ideea principală aici este că potențialii dvs. clienți se află în diferite etape ale ciclului de cumpărare. Unele pot fi în faza de examinare, în timp ce altele pot fi în faza de cercetare și comparare, și chiar altele în faza de pregătire pentru cumpărare. Crearea profilului persoanelor cumpărător vă poate ajuta să determinați ce tip de conținut să creați pentru fiecare pas.
- Creșteți gradul de conștientizare a mărcii: Nu, social media nu este singura platformă care ajută la cunoașterea mărcii unei companii. Deținerea unei adrese de e-mail a unui client sau a unui potențial înseamnă un lucru: au arătat un nivel de interes față de afacerea dvs. Marketingul prin e-mail vă oferă posibilitatea de a crește nivelul de interes, gradul de conștientizare a mărcii, rămânând în minte sau subconștientul clientului.

WordPress WooCommerce
Doriți un site de comerț electronic WordPress – Woocommerce. WordPress are acum un deceniu și este încă campionul în vigoare pentru gestionarea site-urilor cu o mulțime de conținut. Dacă intenționați să urmăriți o strategie de marketing SEO sau de conținut pentru afacerea dvs., WordPress este singura alegere legitimă pentru site-ul dvs.