4Tech - Marketing Afiliat
Affiliate Marketing Bucuresti
Marketingul afiliat este un tip de marketing bazat pe performanță în care o companie recompensează unul sau mai mulți afiliați pentru fiecare vizitator sau client adus de eforturile de marketing ale afiliatului. 4Tech va ajuta sa dezvoltați un program pentru afiliați sau sa câștigați din marketingul afiliat.

De ce marketing afiliat?
- Alegeți ambasadori mărcii dvs.
- O metoda populara de publicitate;
- Target trafic țintit prin vânzări direcționate;
- Plătiți pentru performanță și vânzări;
- Publicitate cu risc scăzut;
- Creșteți gradul de conștientizare a mărcii;
- Creșteți rezultatele in motoarele de căutări (SEO);
- Costurile pe fiecare vânzare pot fi stabilite în avans;
4Tech (Marketing Afiliat) - De ce noi?
4Tech Digital Marketing a fost înființa special pentru promovarea afacerilor in cadrul digital. In ultimi ani ne-am concentrat atenția pe SEO si Marketing Afiliat, doua curente interdependente.


Marketingul afiliat pe scurt…
- Alegeți ambasadori mărcii dvs.: Ca retailer, puteți alege cu cine alegeți să lucrați. Afiliații solicită să vină la bordul programului dvs. de afiliere, oferindu-vă posibilitatea de a evalua adecvarea acestora și de a alege manual cei care pot fi cei mai buni ambasadori pentru marca și produsele dvs.
- O metoda populara de publicitate: Într-o lume în care întreprinderile sunt bombardate din toate direcțiile, cu diferite canale și strategii de marketing, s-ar putea să vă simțiți copleșitor să încercați să adoptați o nouă metodă de publicitate. Cu toate acestea, există multe motive pentru care marketingul afiliat este o metodă populară pentru mărci să crească.
- Target trafic țintit prin vânzări direcționate: Tot traficul nu este creat egal. De exemplu, dacă vindeți produse spa, nu doriți să vă irosiți bugetul publicitar atrăgând persoane care caută produse auto. Lucrând cu afiliați care vă înțeleg industria și sunt deja activi în aceasta, veți primi vânzări direcționate de la un public încălzit. Acest lucru face mai ușoară menținerea relației cu noul dvs. client în viitor.
- Plătiți pentru performanță și vânzări: Cu publicitatea tradițională cu plată pe clic, sunteți taxat pentru fiecare clic sau potențial trimis. Acești clienți potențiali trebuie apoi convertiți într-un client plătitor și nu există nicio garanție în acest stadiu care se va întâmpla. În forma sa cea mai simplă, cu marketingul afiliat, plătiți doar atunci când se face o vânzare, oferind în același timp flexibilitatea de a plăti editorilor pentru influențarea vânzărilor. Dacă partenerul de marketing afiliat are o campanie ineficientă, acesta nu vă va afecta bugetul. În timp ce o campanie PPC slabă care vă trimite clienți potențiali de calitate scăzută va trebui totuși plătită, chiar dacă nu realizați vânzări. Acest lucru asigură că marketingul dvs. este rentabil.
- Publicitate cu risc scăzut: Plata pentru performanță, mai degrabă decât pentru clicuri, asigură că afilierea este o formă de marketing cu risc redus. Nu veți utiliza bugetul de marketing pentru a crea clienți potențiali care necesită îngrijire. În schimb, veți crea clienți direcți cu care apoi puteți construi relații și pentru a le vinde, la momentul potrivit din ciclul cumpărătorului.
- Creșteți gradul de conștientizare a mărcii: Consumatorilor le place să cumpere de la comercianții cu amănuntul cu care sunt familiarizați și de multe ori vor cheltui mai mult cu un comerciant în care au încredere decât să plătească pentru o ofertă mai ieftină cu o etichetă necunoscută. Marketingul afiliat permite companiilor mici și mari să-și dezvolte gradul de cunoaștere a mărcii prin creșterea expunerii la publicul nou, care poate că nu au auzit anterior de ele. Lucrând cu un grup select de afiliați, nu numai că puteți expune produsele dvs. la un public nou și diferit, dar puteți crea o conștientizare care ar putea avea potențialul de a se extinde dincolo de o promoție cu un singur produs.
- Creșteți rezultatele in motoarele de căutări (SEO): SEO continuă să fie un subiect aproape de inimile majorității comercianților online. Marketingul afiliat poate contribui mult la sprijinirea SEO-ului dvs., prin numeroase back link către site-ul dvs. prin intermediul blogurilor afiliate, paginilor sociale și site-urilor web. Acest lucru este deosebit de eficient dacă lucrați cu parteneri cu rang mai înalt, al căror public împărtășește și trimite pe Twitter detalii despre produsul sau marca dvs.
- Costurile pe fiecare vânzare pot fi stabilite în avans: Spre deosebire de unele forme de publicitate pay-per-click, atunci când nu sunteți niciodată sigur cât de mult vă va costa fiecare client potențial în funcție de mediu, vă stabiliți costurile în avans. Pentru fiecare produs decideți o rată de comision, asigurându-vă că știți exact cât vă va costa fiecare vânzare înainte de a fi făcută.

WordPress WooCommerce
Doriți un site de comerț electronic WordPress – Woocommerce. WordPress are acum un deceniu și este încă campionul în vigoare pentru gestionarea site-urilor cu o mulțime de conținut. Dacă intenționați să urmăriți o strategie de marketing SEO sau de conținut pentru afacerea dvs., WordPress este singura alegere legitimă pentru site-ul dvs.